10.11.2022
Wartości wspólnego życia
Artykuł i scenariusz zajęć na temat relacji w szkole i projekcie oraz dobrostanu.
Autorka: Beata Wójcik
10.11.2022
Artykuł i scenariusz zajęć na temat relacji w szkole i projekcie oraz dobrostanu.
Autorka: Beata Wójcik
21.11.2022
Artykuł i scenariusz zajęć na temat relacji w szkole i projekcie oraz dobrostanu.
Autorka: Paulina Kurowska-Loryńska
22.11.2022
Artykuł i scenariusz zajęć na temat relacji w szkole i projekcie oraz dobrostanu.
Autor: Tomasz Ordza
23.11.2022
Artykuł i scenariusz zajęć na temat relacji w szkole i projekcie oraz dobrostanu.
Autorka: Zyta Czechowska
12.12.2022
Artykuł i scenariusz zajęć na temat relacji w szkole i projekcie oraz dobrostanu.
Autorka: Agnieszka Besser-Krysiak
19.12.2022
Artykuł i scenariusz zajęć na temat relacji w szkole i projekcie oraz dobrostanu.
Autorka: Dominika Wilk
10.01.2023
Artykuł i scenariusz zajęć na temat relacji w szkole i projekcie oraz dobrostanu.
Autorka: Regina Smolin-Makuch
18.01.2023
Artykuł i scenariusz zajęć na temat relacji w szkole i projekcie oraz dobrostanu.
Autorka: Anna Krzyżanowska
23.01.2023
Artykuł i scenariusz zajęć na temat relacji w szkole i projekcie oraz dobrostanu.
Autorka: Zyta Czechowska
Propagowanie równości płci przy jednoczesnym doskonaleniu umiejętności komunikacyjnych i cyfrowych – to główny cel tego projektu. Wspólne działania pozwoliły uczestnikom współpracować i inspirować się 12 wyjątkowymi kobietami oraz opracowywać ciekawe inicjatywy w ramach globalnej kampanii wspieranej przez ONZ na rzecz 17 celów zrównoważonego rozwój - Cel nr 5: Równość płci. Projekt pomógł uczniom rozwinąć krytyczne myślenie, stać się bardziej samodzielnymi i kreatywnymi uczestnikami działań. Dzięki regularnej i konsekwentnej komunikacji, dzieleniu się rolami i obowiązkami oraz wymianie informacji i materiałów, uczestnikom udało się wypracować różnorodne treści, które można wykorzystać do omawiania danej tematyki z kolejnymi grupami uczniów.
Projekt ściśle związany tematycznie z turystyką i hotelarstwem, który połączył w działaniu szkoły o profilach branżowych, jak i ogólnokształcących. Uczniowie nie tylko doskonalili swój warsztat językowy, ale również dostrzegli jego użyteczność, co stanowi dużą motywację do dalszej nauki i osiągania lepszych wyników. Poprzez komunikację z partnerskimi placówkami poszerzyli swoją wiedzę na temat turystyki i hotelarstwa w innych krajach. Na bazie zebranych informacji wspólnie tworzyli międzynarodowy, wirtualny hotel.
Kontynuacja zwycięskiego projektu RESCue Possible – laureata konkursu Nasz projekt etwinning 2022.
Uczniowie kontynuują swoją podróż po świecie, tym razem motywem przewodnim jest historia Phileasa Fogga - bohatera książki W 80 dni dookoła świata Juliusza Verne'a. Uczniowie odkrywają przedmioty ukryte w walizce wielkiego podróżnika, które prowadzą ich do różnych krajów i kultur, poznają stare i nowe wynalazki np. kompas, zegar, instrument koto, itp.
Uczniowie w międzynarodowych grupach, podzieleni zadaniowo (Redaktorzy, Fotografowie, Muzycy, Graficy, Malarze i Twórcy filmów) wspólnie tworzyli czasopismo "Patra & Zambrów Times". Każdy numer poświęcony był innej tematyce, m.in. dezinformacji. W wyniku wspólnej pracy powstały także gry, escape room i komiks.
Projekt realizowany w synergii z Erasmus+ idealnie łączy możliwości obu programów zapewniając uczniom spotkania stacjonarne, sprzęt do pracowni oraz nieograniczoną możliwość efektywnej współpracy online. W jej wyniku powstała gra edukacyjna z formie interaktywnych quizów obejmujących tematyką szereg różnorodnych przedmiotów.
Uczestnicy projektu wspólnie szukali sposobów na zahamowanie zmian klimatycznych poprzez zmianę swoich nawyków i codziennych działań.
Projekt i jego działania podporządkowane były poznawaniu środowiska przyrodniczego poprzez samodzielne doświadczanie, poszukiwanie, odkrywanie i dochodzenie do wniosków. W ramach tych działań powstały piękne prace plastyczne, chmury wyrazowe, gry na temat roślin i ich pielęgnacji, księga roślin, wspólny kanał na YouTube, zielnik, ogrody i wiele innych.
Inspirational Network for the Sustainable Planet & Inclusive and Renewed Education - I.N.S.P.I.R.E. został założony jako odpowiedź na zalecenia dotyczące edukacji na rzecz zrównoważonego rozwoju środowiska. Uczniowie uświadomili sobie, że nasza planeta musi natychmiast zostać uzdrowiona i chroniona, a przyszłość ludzkości i naszej planety leży w naszych rękach, w rękach dzisiejszego młodego pokolenia.
Publikacja przedstawia najbardziej ambitne projekty programu eTwinning w dziedzinie kształcenia zawodowego.
Publikacja prezentuje kilkanaście najlepszych projektów nagrodzonych w konkursie Nasz projekt eTwinning 2020.
Publikacja dotycząca rozwijania kompetencji kluczowych u uczniów.
Publikacja skierowana do osób, które chcą pogłębić wiedzę na temat ewaluacji projektów w programie eTwinning.
Publikacja jest podsumowaniem piętnastolecia programu eTwinning.
Zbiór najlepszych projektów nagrodzonych w konkursie Nasz projekt eTwinning 2021.
Results of the first eTwinning
user survey on online teaching
during the COVID-19 pandemic.
Information on the eTwinning in the field of Initial Vocational Education and Training (IVET).
Publikacja dla członków eTwinning.
27.07.2021
27.07.2021
27.07.2021
27.07.2021
20.03.2023
Dołącz do nowej odsłony grupy na platformie eTwinning:
06.03.2023
Dołącz do nowej grupy na platformie eTwinning:
31.01.2023
22.12.2022
05.12.2022
01.12.2022
30.11.2022
29.11.2022
13.04.2022
Wszyscy mówią o pokoju, ale nikt nie wychowuje do pokoju. Ludzie kształcą do rywalizacji i to jest początek każdej wojny. Kiedy edukujemy do współpracy i solidarności ze sobą, tego dnia będziemy wychowywać na rzecz pokoju.
Maria Montessori
08.04.2022
Co roku pedagodzy z całego świata ubiegają się o „Nauczycielskiego Nobla” i nagrodę miliona dolarów. W 2021 roku wśród najlepszych znalazła się trójka Polaków – eTwinnerów!
AUTOR: Alina Gierak
06.06.2016
Małgorzata Garkowska i Beata Lenartowicz Praca w grupie, kreatywność, odpowiedzialność za współpracę, wszechstronny rozwój… To stałe elementy projektów eTwinning.
03.12.2015
rzy wyjątkowe nauczycielki bibliotekarki, doświadczone eTwinnerki, laureatki wielu nagród, Krajowych i Europejskich Odznak Jakości: Urszula Kuta ze Szkoły Podstawowej im. Obrońców Węgierskiej Górki, Teresa Prokowska ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Bolesławcu i Aneta Szadziewska z Gimnazjum nr 3 w Lublinie przekonają o tym każdego, kto jeszcze ma wątpliwości
24.10.2022
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu jest jedyną uczelnią w Polsce, która uczestniczy w programie eTwinning, by kształcić przyszłych nauczycieli biologii i przyrody. Wspólne projekty prowadzi z podstawówką.
AUTOR: Maciej Dobrowolski