Podcast.us

Głównym celem było poprawienie znajomości języka angielskiego uczniów, przełamanie bariery językowej oraz skupienie się na płynności i mówieniu, a także pokazanie im, jak mogą wykorzystywać podcasty w samodzielnej nauce, dodatkowo motywując ich do dalszego rozwoju opierając się na ich indywidualnych zainteresowaniach, pasjach i hobby.

Koordynatorka:
Olga Góźdź
Szkoła Podstawowa nr 143 w Łodzi

Kraje partnerskie:
Hiszpania, Włochy

Obszary tematyczne:
informatyka, sztuka, języki obce

Języki:
angielski

Strona projektu:

Nagrody i wyróżnienia:

 

Jednym z pierwszych działań w projekcie było wspólne odkrywanie czym są podcasty i jak działają. Następnie uczniowie określili swoje zainteresowanie i na ich podstawie zaczęli zbierać pomysły na własne odcinki wspólnego, międzynarodowego podcastu. Następnie uczniowie pisali scenariusze do swoich odcinków i nagrywali je łącząc w całość na stronie Podcast.Us

Partnerzy skupili się na budzeniu wewnętrznej motywacji uczniów do nauki języków, opierając się na ich indywidualnych zainteresowaniach, pasjach i hobby. Realizując zadania projektowe rozwijali szereg umiejętności i kompetencji blisko związanych z inicjatywą i przedsiębiorczością. Uczyli się przejmować odpowiedzialność za swoje pomysły, myśleć kreatywnie, rozwiązywać problemy, skutecznie współpracować i adaptować się do zmieniających się sytuacji.

Projekt wpisuje się w promowanie wartości europejskich, takich jak solidarność, otwartość i wzajemne zrozumienie, a także rozwija kompetencje obywatelskie, takie jak umiejętność współpracy, komunikacji i zrozumienia różnorodności. Dodatkowo wspiera wielojęzyczność i rozwój kluczowych umiejętności XXI wieku, takich jak kreatywność, współpraca i korzystanie z nowoczesnych technologii.

Koordynatorka

Pliki cookies

Serwis etwinning.pl używa plików cookies w celach funkcjonalnych, aby ułatwić użytkownikom korzystanie z witryny oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu.