16.09.2024
Aktualności
Webinarium: Sketchnoting w szkole! - część 1. Podstawy i jak zacząć
Wydarzenie grupy eTwinning Wczesnoszkolni
Termin: 11.04.2024, godz. 18:30
Podczas serii spotkań uczestnicy poznają zagadnienia związane ze sketchnotingiem. Każde spotkanie będzie poświęcone innym zagadnieniom: poznanie podstaw sketchnotingu, ćwiczenia grafomotoryczne, zabawy rozwijające z wykorzystaniem rysunku a w ostatnim spotkaniu uczestnicy nauczą się tworzyć rysunkowe karty pracy. Spotkania skierowane do nauczycielki, nauczycielek klas 1-3.
Ekspert: Mateusz Łysek
Nauczyciel historii, wiedzy o społeczeństwie, edukacji dla bezpieczeństwa, kiedyś nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Pracuje w Szkole Podstawowej nr 4 w Radlinie. Zajmuje się myśleniem wizualnym w edukacji. Tworzy materiały edukacyjne z zakresu sketchnotingu i wykorzystania go w pracy w szkole. Graphic recorder. Twórca w sieci.
Warunki udziału:
- Posiadanie aktywnego konta w programie eTwinning. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w programie eTwinning, kliknij i załóż konto.
- Każdy zakwalifikowany uczestnik, który weźmie udział w całym wydarzeniu, otrzyma certyfikat uczestnictwa. Certyfikat jest w formie cyfrowej i wydawany jest bezpłatnie.
Jeśli przy logowaniu na webinarium podałaś/-eś niepełne wymagane do wystawienia certyfikatu dane, czyli IMIĘ I NAZWISKO ORAZ ADRES MAILOWY ODPOWADAJĄCE TYM PODANYM PRZY REJESTRACJI NA WYDARZENIE - certyfikat nie zostanie wystawiony.
Nagranie zostanie udostępnione na kanale YouTube eTwinning Polska.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 11.04.02.2024 o godz. 14:30.
Zapraszamy także na:
Tu udostępnimy prezentacje i materiały po webinarium.
-
Wydarzenia online
-
Wydarzenia online
05.09.2024
Webinarium: Od stóp do głów - czyli co powinienieś wiedzieć o diagnozie logopedycznej
-
Wydarzenia online
05.09.2024
Webinarium: Edukacja europejska w polskiej szkole
-
Szkolenia krajowe
03.09.2024
Seminarium online: Spotkanie z Jesienią
-
Wydarzenia online
03.09.2024
Webinarium: Limited but Open-minded
-
Wydarzenia online
03.09.2024
Webinarium: Mistrzowie mowy – jak wspierać uczniów objętych terapią logopedyczną