Webinarium: Pecha Kucha i debata oksfordzka – o wspieraniu umiejętności komunikacyjnych w języku obcym

Wydarzenie grupy eTwinningowe TIKanie z językami

Termin: 16.09.2024, godz. 18:30

Zapraszamy serdecznie na wyjątkowe webinarium, które poświęcone będzie dwóm popularnym formom wspierania rozwoju umiejętności komunikacyjnych i autoprezentacji: Pecha Kucha oraz debatom oksfordzkim. W trakcie webinarium uczestnicy dowiedzą się, jak przygotować skuteczną prezentację Pecha Kucha, jak selekcjonować informacje i jak efektywnie komunikować swoje pomysły w ograniczonym czasie. Odkryją także debaty oksfordzkie jako doskonały sposób na rozwijanie u uczniów umiejętności argumentacji, krytycznego myślenia oraz publicznego wystąpienia.

Ekspertka:

  • Kamila Oleksyk
    Od 13 lat nauczycielka języka angielskiego w I Liceum Ogólnokształcącym im. Edwarda Dembowskiego w Zielonej Górze. Absolwentka nie tylko filologii angielskiej, ale również filozofii. W pracy chętnie sięgam po narzędzia TIK, szukam, próbuję, zdecydowanie nie lubię się nudzić na własnych lekcjach. Od 2016 roku prowadzę w pierwszym liceum Klub Debat Oksfordzkich. Z sukcesem zorganizowałam do tej pory 3 turnieje debat oksfordzkich w j. angielskim dla uczniów liceów z naszego województwa.

Warunki udziału:

  1. Posiadanie aktywnego konta w programie eTwinning. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w programie eTwinning, kliknij i załóż konto 
  2. Każdy zakwalifikowany uczestnik, który weźmie udział w całym wydarzeniu, otrzyma certyfikat uczestnictwa. Certyfikat jest w formie cyfrowej i wydawany jest bezpłatnie.

    Jeśli przy logowaniu na webinarium podałaś/-eś niepełne wymagane do wystawienia certyfikatu dane, czyli IMIĘ I NAZWISKO ORAZ ADRES MAILOWY ODPOWADAJĄCE TYM PODANYM PRZY REJESTRACJI NA WYDARZENIE  - certyfikat nie zostanie wystawiony.

Nagranie zostanie udostępnione na kanale YouTube eTwinning Polska.

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 16.09.2024 o godz. 14:00.

Formularz zgłoszeniowy
 

Zapraszamy także na:

Strona wydarzenia
 

Tu udostępnimy prezentacje i materiały po webinarium.