08.11.2024
Aktualności
Seminarium online: Open your heart, open your mind
Seminarium z cyklu Mój pierwszy projekt eTwinning z Ambasadorem dla nauczycieli wychowawców pracujących z uczniami z klas 4-8, nauczycieli bibliotek, świetlic, terapeutów
Termin: 18-20 listopada 2024, godz. 18:00-19:30
Wydarzenie w całości realizowane jest w formie online. Skierowane jest w pierwszej kolejności do nauczycieli, którzy nie mają doświadczenia w realizacji projektów eTwinning i chcieliby, pod opieką ambasadora programu eTwinning, zrealizować swój pierwszy projekt Open your heart, open your mind:
Celem projektu będzie kształtowanie wśród dzieci wartości takich jak empatia, tolerancja oraz umiejętność współpracy i zrozumienia drugiego człowieka. Poprzez różnorodne działania, m.in. pisanie listów do superbohaterów, czy tworzenie mapy dobroci i życzliwości uczniowie będą mieli okazję do refleksji nad tym, jak ważne jest otwarcie się na różnorodność i wspieranie innych w codziennych sytuacjach. Projekt zakłada aktywne uczestnictwo dzieci, które przez zabawę i wspólne wyzwania nauczą się, jak być bardziej otwartymi i empatycznymi osobami.
Projekt i seminarium poprowadzi Marlena Kowalska - ambasadorka programu eTwinning w województwie łódzkim
Absolwentka Wydziału Humanistycznego Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. J. Kochanowskiego w Kielcach. Nauczycielka języka polskiego, bibliotekarka, olifrenopedagożka, konsultantka w Centrum Rozwoju Edukacji WŁ w Piotrkowie Trybunalskim z niemal -30 letnim stażem pracy. Pomysłodawczyni i organizatorka ogólnopolskiego projektu „Okładki, jakże żywe…”, propagatorka Międzynarodowego Dnia Kropki – święta kreatywności, odkrywania talentów i zabawy. Autorka projektów e Twinning wyróżnionych Krajową Odznaką Jakości. Dzieli się z innymi swym doświadczeniem na stronach bloga szkoła inaczej – widziane oczami nauczyciela…, fanpage’u, prowadząc szkolenia dla nauczycieli. Widząc, z jakimi wyzwaniami spotyka się współczesny nauczyciel–wychowawca, założyła na Facebooku grupę Lekcja z wychowawcą. Członkini społeczności SuperBelfrzy RP.
Zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowym programem wydarzenia, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu.
Warunki udziału w seminarium:
1. Posiadanie konta w programie eTwinning.
Jeśli jeszcze nie jesteś zarejestrowany, załóż konto przed wypełnieniem formularza zgłoszeniowego na seminarium.
Rejestracja przebiega w dwóch etapach. Pierwszy etap polega na założeniu konta na platformie EU Login. Następnie użytkownik zakłada konto na platformie European School Education Platform.
Tutoriale dotyczące rejestracji i pierwszych kroków na ESEP
2. Zatrudnienie w szkole lub placówce realizującej podstawę programową.
W pierwszej kolejności zapraszamy nauczycieli wychowawców pracujących z uczniami z klas 4-8, nauczycieli bibliotek, świetlic, terapeutów
3. Gotowość do aktywnej współpracy w trakcie trwania szkolenia.
Organizatorzy oczekują, że uczestnicy będą obecni na wszystkich zaplanowanych spotkaniach i dołączą do realizacji wspólnie założonego w trakcie seminarium projektu eTwinning.
Uczestnicy potrzebować będą laptopów lub komputerów stacjonarnych podłączonych do Internetu. (Ważne – tablety lub telefony komórkowe nie wystarczą do aktywnego uczestnictwa).
Każdy uczestnik seminarium, który będzie obecny na wszystkich spotkaniach i wykona zadania kursowe oraz aktywnie przystąpi do realizacji projektu eTwinning, otrzyma certyfikat uczestnictwa. Certyfikat jest w formie cyfrowej i wydawany jest bezpłatnie.
Na zgłoszenia czekamy do 14.11.2024. W przypadku dużej ilości chętnych możemy zakończyć nabór wcześniej:
30.10.2024
Szkolenia krajowe, Wydarzenia online
-
Szkolenia międzynarodowe
-
Wydarzenia online
08.11.2024
Webinarium: Co nowego w świecie Sztucznej Inteligencji
-
Szkolenia krajowe
08.11.2024
Konferencja online: Edukacja obywatelska z eTwinning
-
Wydarzenia online
07.11.2024
Webinarium: Merida Waleczna i Robin Hood
-
Szkolenia krajowe
05.11.2024
Warsztaty Doskonalenia Zawodowego: Awans zawodowy z eTwinning
-
Szkolenia międzynarodowe
05.11.2024
Międzynarodowe webinarium: United in Diversity in Multicultural Contexts at Schools