06.03.2025
Aktualności
Diverse and creative learning environments
Nauczycieli zainteresowanych realizacją projektu eTwinning zapraszamy na stacjonarne, międzynarodowe seminarium organizowane przez maltańskie Biuro eTwinning w dniach 28-30 kwietnia 2022 roku na Malcie.
Spotkanie skierowane jest do nauczycieli początkujących w programie eTwinning, którzy planują nawiązać międzynarodową współpracę z nauczycielami z całej Europy. Spotkanie prowadzone będzie w języku angielskim. Organizatorzy oczekują, iż podczas seminarium uczestnicy założą nowe, międzynarodowe projekty eTwinning.
Do 15 marca 2022 roku czekamy na zgłoszenia od nauczycieli:
- początkujących w programie eTwinning,
- komunikujących się w języku angielskim.
Pierwszeństwo podczas rekrutacji mają nauczyciele, którzy nie brali wcześniej udziału w wydarzeniach międzynarodowych eTwinning typu seminarium.
Wypełnione i podpisane oświadczenie uczestnika (patrz: zasady udziału) należy przesłać na adres:
Krajowe Biuro eTwinning
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Aleje Jerozolimskie 142A
02-305 Warszawa
z dopiskiem oświadczenie eTwinning – Malta
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 marca 2022 (godz. 23:59).
We własnym zakresie należy na bieżąco monitorować sytuację dot. wjazdu do/wyjazdu z danego kraju dla osób zaszczepionych i niezaszczepionych (Polska, Malta) na stronach rządowych https://www.gov.pl/web/dyplomacja/malta
28.02.2022
Szkolenia międzynarodowe
TAGI: międzynarodowa współpraca, nauczyciele, szkoła, projekt, Malta
-
Szkolenia międzynarodowe
-
Szkolenia międzynarodowe
05.03.2025
Międzynarodowe seminarium eTwinning: Citizenship Education and European values
-
Szkolenia międzynarodowe
26.02.2025
Międzynarodowe seminarium eTwinning: Wychowanie obywatelskie – co nas łączy
-
Szkolenia międzynarodowe
24.02.2025
Succeeding in basic skills through project-based learning and eTwinning
-
Szkolenia międzynarodowe
18.02.2025
Engage, inspire, empower: Citizenship education through eTwinning
-
Szkolenia międzynarodowe
17.02.2025
Międzynarodowe szkolenie online – Improving numeracy education: overcoming challenges - ECEC & Primary Education