20.10.2025
Aktualności
Webinarium: My Water Footprint
Wydarzenie z cyklu Laureaci konkursu eTwinning
Termin: 14.11.2023, godz. 19:00
Platforma: ClickMeeting
Każdy wie, że woda jest niezbędna do życia oraz że nie należy jej marnować. Ale czy mamy świadomość, iż do wyprodukowania każdego przedmiotu potrzebna jest woda? Podczas webinarium zaprezentowane zostaną działania, które uświadamiały uczniów, jak ważną rolę spełnia woda w życiu codziennym i które angażowały ich do konkretnych działań mających na celu zmniejszenie swojego śladu wodnego - Water Footprint.
Ekspertka:
- Justyna Plota
Nauczycielka j. angielskiego oraz geografii w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Sokołowicach. Z eTwinningiem związana od 2015r. W swojej pracy chce pokazać uczniom, iż język służy przede wszystkim do komunikacji.
Warunki udziału:
- Posiadanie aktywnego konta w programie eTwinning. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta w programie eTwinning, kliknij i załóż konto.
- Każdy zakwalifikowany uczestnik, który weźmie udział w całym wydarzeniu, otrzyma certyfikat uczestnictwa. Certyfikat jest w formie cyfrowej i wydawany jest bezpłatnie.
Jeśli przy logowaniu na webinarium podałaś/-eś niepełne wymagane do wystawienia certyfikatu dane, czyli IMIĘ I NAZWISKO ORAZ ADRES MAILOWY ODPOWADAJĄCE TYM PODANYM PRZY REJESTRACJI NA WYDARZENIE - certyfikat nie zostanie wystawiony.
Nagranie zostanie udostępnione na kanale YouTube eTwinning Polska.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 14.11.2023 o godz. 14:00.
Zapraszamy także na
Tu udostępnimy prezentacje i materiały po webinarium.
-
Szkolenia międzynarodowe
-
Szkolenia krajowe
17.10.2025
Warsztaty Doskonalenia Zawodowego: Kliknij po awans! Narzędzia, które wspierają rozwój nauczyciela
-
Szkolenia krajowe
14.10.2025
Konferencja online: Kształtowanie umiejętności życiowych z eTwinning
-
Wydarzenia online
13.10.2025
Webinarium: Cyfrowa pracownia AI
-
Wydarzenia online
13.10.2025
Online Partner Finding Fair dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
-
Wydarzenia online
13.10.2025
Online Partner Finding Fair dla nauczycieli edukacji przedszkolnej