15.07.2024
Aktualności
Jak nauczyć maszynę?
Webinarium z serii: Sztuczna inteligencja w szkole.
Drugi z serii webinar przybliżający zagadnienia sztucznej inteligencji, dziedziny budzącej ostatnio wiele emocji. Trudno podać jej spójną definicję, ponieważ jest to dział nauki, który bardzo dynamicznie się rozwija i dla każdego może oznaczać coś innego. Wspólnie zastanowimy się nad jej wpływem na edukację.
Tym razem uczestnicy poznają więcej szczegółów o jej głównej gałęzi - uczeniu maszynowym. W trakcie webinaru, oprócz definicji i krótkiej charakterystyki, zostanie zaprezentowane, jak wspólnie z uczniami stworzyć własny model a następnie go wytrenować tak, aby rozpoznawał obrazy, dźwięki lub gesty. Wytrenowane modele można później umieścić na stronie internetowej lub uczynić je elementem większego projektu.
Ekspertka: Ewa Szpot
nauczycielka, edukatorka, trenerka. Posiada tytuł Microsoft Innovative Educator Expert. Entuzjastka nowych technologii. Zrealizowała wiele projektów edukacyjnych dotyczących m. in. cyberbezpieczeństwa, robotyki, programowania. Na co dzień uczy informatyki i przedmiotów zawodowych (programowania aplikacji internetowych i baz danych) w Zespole Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim. Jako trenerka prowadzi szkolenia dla wszystkich grup wiekowych z zakresu programowania, robotyki i rozwijania kompetencji cyfrowych. Jest Mobilną Doradczynią Sektora 3.0.
Nagranie zostanie udostępnione na kanale YouTube – eTwinning Polska.
TERMIN: 30.03.02.2022, godz. 19:30
CZAS TRWANIA: 60 minut
MIEJSCE: ClickMeeting
Aby wziąć udział należy wypełnić:
-
Aktualności
-
Aktualności
11.07.2024
Inspiruj i wspieraj podczas Tygodni eTwinning 2024!
-
Wydarzenia online
13.06.2024
Webinarium grupy PrzedszkoleTwinning: Nadbagaż
-
Wydarzenia online
03.06.2024
Webinarium: O znaczeniu relacji i tworzeniu przestrzeni w działaniach edukacyjnych
-
Wydarzenia online
03.06.2024
Webinarium: Czy tekstylia zaleją świat?
-
Wydarzenia online
29.05.2024
Webinarium: Mindfulness - narzędzia przydatne do wprowadzania elementów uważności podczas lekcji - część 2