Fact-checking w praktyce

Webinarium z cyklu CHWYĆ FAKE-NEWSA ZA ROGI. Termin: 05.10.2021, godz. 18:30

Zapraszamy na bezpłatne webinarium CHWYĆ FAKE-NEWSA ZA ROGI - Fact-checking w praktyce.

W trakcie serii webinariów CHWYĆ FAKE-NEWSA ZA ROGI postaramy się wprowadzić Was w temat przewodni roku 2021 w programie eTwinning - dezinformację. Drugie spotkanie w ramach cyklu dotyczyć będzie metod wspierających samodzielne poszukiwanie przykładów fake-news, poznanie gry “Ekspert Fact-checkingu”, metody crosspostingu oraz innych narzędzi factcheckingowych. Udział w spotkaniach przysłuży się pozyskaniu kompetencji cyfrowych oraz komunikacyjnych odnośnie zagrożeń związanych z nowymi mediami, pomoże przełamać barierę lęku w podejmowaniu tematu cyberbezpieczeństwa i manipulacji. Webinarium poprowadzi Joanna Waszkowska - nauczycielka języka polskiego w II Liceum Ogólnokształcącym im. E. Plater w Sosnowcu. Microsoft Innovative Educator Expert oraz ambasadorka i trenerka platformy Edmodo. Entuzjastka gamifikacji, mediów cyfrowych oraz edukacji globalnej w nauczaniu. Pracuje metodą scaffolding autorsko dostosowaną do nauczania literatury, kultury i języka polskiego. Należy do grupy Superbelfrzy RP, autorka bloga http://uczycielnica.blogspot.com/ TERMIN: 05.10.2020 godz. 18:30 CZAS TRWANIA: 90 minut MIEJSCE:  eTwinning Live   Aby wziąć w nim udział wystarczy:

  1. Zalogować się już teraz na eTwinning LIVE i przejść do sekcji WYDARZENIA
  2. Przy pomocy wyszukiwarki odnaleźć nadchodzące wydarzenie (wystarczy wpisać jego nazwę CHWYĆ FAKE-NEWSA ZA ROGI - Fact-checking w praktyce otworzyć klikając w jego tytuł
  3. Kliknąć DOŁĄCZ DO TEGO WYDARZENIA (jak na ilustracji poniżej)
  4. W dniu Webinarium, (05.10.2020), wejść do pokoju wideokonferencji. Pokój zostanie uruchomiony na 15 minut przed rozpoczęciem wydarzenia.

Liczba miejsc ograniczona (100). Nagranie zostanie udostępnione tydzień po webinarium na kanale YouTube – eTwinning Polska.

    Dowiedz się więcej o Wydarzeniach i możliwościach, które oferują oglądając wideoprzewodniki: