eTwinning w epoce zmian Raport Monitorujący 2019

Czy wiecie, że 92% nauczycieli uważa, że eTwinning zwiększa motywację uczniów? Tyle samo eTwinnerów zgadza się z twierdzeniem, że eTwinning sprzyja rozwojowi współpracy! To część danych zebrana w Raporcie Monitorującym eTwinning 2019. Publikowany raz na dwa lata raport przedstawia działania i osiągnięcia programu eTwinning. W publikacji omówiono bardziej szczegółowe zagadnienia, takie jak praktyka nauczania i motywacja uczniów, oraz nakreślono scenariusz rozwoju sytuacji w przyszłości. Raport przedstawia wyniki badania na dużą skalę przeprowadzonego z udziałem ponad 10 000 respondentów, którzy udzielili odpowiedzi na 44 pytania podzielone na sześć części.   https://issuu.com/frse/docs/etwinning_in_an_era_of_change_pl   [ct_button id="button_67" size="small" solid="1" link="https://etwinning.pl/wp-content/uploads/2020/04/eTwinning-in-an-era-of-change_PL.pdf" icon="" arrow="1" color="#ff6600" css_animation="" animation_delay=""]PDF do pobrania[/ct_button]