Konferencja online

Konferencja online

Podstawą programu eTwinning jest współpraca, uczenie się od siebie nawzajem, inspirowanie i doskonalenie zawodowe. Te elementy wprowadzane sukcesywnie do pracy nauczycieli, działań całej szkoły przynoszą korzyści całej społeczności szkolnej, a często także i lokalnej. Innowacyjne działania, dbałość o e-Bezpieczeństwo w przypadku 124 polskich szkół poskutkowało przyznaniem im Odznaki Szkoły eTwinning.

Nagrodzone tą odznaką szkoły to pionierzy i liderzy w takich dziedzinach jak:

  • Praktyka cyfrowa
  • Praktyka w zakresie e-Bezpieczeństwa
  • Twórcze i innowacyjne podejścia do nauczania
  • Promowanie ustawicznego rozwoju zawodowego kadry
  • Promowanie praktyk uczenia się opartych na współpracy wśród nauczycieli i uczniów

W wyniku współpracy wyróżnionych placówek, laureatów konkursu Nasz projekt eTwinning oraz Krajowego Biura eTwinning powstała idea konferencji Inspiracja, Współpraca, Rozwój. Wspólnie, dla społeczności eTwinning, opracowaliśmy warsztaty i prezentacje demonstrujące innowacyjne działania, praktyczne rozwiązania i ciekawe narzędzia usprawniające codzienną pracę nauczycieli, zarówno stacjonarną, jak i online. Poznacie nie tylko wykorzystywane przez nich programy i metody działania, ale także źródła pomysłów, sposoby na angażowanie członków społeczności szkolnych.

Zapraszamy na II edycję tego wyjątkowego wydarzenia. W tym roku z uwagi na pandemię COVID-19 spotykamy się online w dniach 1-3 grudnia 2020r. 

Wydarzenie w całości zrealizowane będzie na platformach ClickMeeting oraz Adobe Connect na eTwinning LIVE.

W programie ciekawe wykłady, praktyczne warsztaty narzędziowo-metodyczne oraz przykłady dobrych praktyk. Zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową agendą spotkania, a w razie pytań zapraszamy do kontaktu.

Program konferencji  

 

Warunki udziału w seminarium:

1. Posiadanie AKTYWNEGO konta w programie eTwinning.

  • Jeśli jeszcze nie jesteś zarejestrowany:
Dołącz do społeczności eTwinning  
  • Rejestracja przebiega w dwóch etapach: wstępnym i właściwym. Etap właściwy (dokończenie rejestracji) dostępny jest po otrzymaniu maila na wskazany w rejestracji adres email.

2. Gotowość do wzięcia aktywnego udziału w całości wydarzenia (3 wieczorne spotkania).

Organizatorzy oczekują, że uczestnicy będą obecni na wszystkich zaplanowanych sesjach plenarnych i dołączą do wybranych przez siebie sesji warsztatowych (przynajmniej dwóch). WAŻNE: Wybór sesji dostępny będzie dla zakwalifikowanych uczestników po zamknięciu rekrutacji na wydarzenie. 

  • Uczestnicy potrzebować będą laptopów lub komputerów stacjonarnych podłączonych do Internetu. (Ważne – tablety lub telefony komórkowe nie wystarczą do aktywnego uczestnictwa).
  • Każdy zakwalifikowany uczestnik konferencji, który będzie obecny na wszystkich sesjach plenarnych oraz przynajmniej na dwóch sesjach warsztatowych, otrzyma certyfikat uczestnictwa. Certyfikat jest w formie cyfrowej i wydawany jest bezpłatnie.

Rekrutacja:

Jeżeli spełniasz wszystkie powyższe warunki, zapoznałeś się z programem wydarzenia i chcesz zgłosić swój udział w seminarium, wypełnij:

Formularz zgłoszeniowy  

Termin nadsyłania zgłoszeń upływa w dniu 23 listopada 2020 o godzinie 23:59.