Edukacja zdalna w szkolnictwie zawodowym – jak szkoły branżowe mogą reagować na obecny kryzys. Podsumowanie debaty online

Jak szkolnictwo branżowe zareagowało na sytuację związaną z pandemią? Jak aktualnie przebiega edukacja zawodowa? Jakie stoją przed nią wyzwania i jak w ich przezwyciężaniu może pomagać realizacja międzynarodowych projektów w ramach programów takich, jak np. Erasmus+ czy eTwinning? To nie jedyne zagadnienia, o których rozmawiali eksperci podczas debaty „Edukacja zdalna w szkolnictwie zawodowym – jak szkoły branżowe mogą reagować na obecny kryzys” zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą”. Zapraszamy do zapoznania się z podsumowaniem spotkania: [ct_button id="button_97" size="small" solid="0" link="https://www.rp.pl/Praca/305059899-Pandemia-nie-porazila-szkolnictwa-branzowego.html" icon="" arrow="1" color="#333399" css_animation="" animation_delay=""]Debata[/ct_button]